خدمات کنکور ۱۴۰۳

خدمات کنکور ۱۴۰۳

خدمات کنکور ۱۴۰۳

خدمات کنکور ۱۴۰۳ گزینه دو  براساس سوابق تحصیلی با تاثیر ۵۰ درصدی و نمره آزمون با تاثیر ۵۰ درصدی مشخص می شود. سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ براساس نمرات امتحان نهایی پایه دوازدهم محاسبه خواهد شد. آزمون کنکور نیز در دو نوبت (اردیبهشت و تیر) برگزار می گردد. پس داوطلبان برای کسب نتیجه مطلوب در کنکور باید هم در آزمون تستی و هم در ارزشیابی تشریحی عملکرد مناسبی داشته باشند. برای رسیدن به این دستاورد، داشتن یک برنامه آزمونی که بتواند تمامی نیازهای داوطلبان را برآورده سازد، اهمیت بالایی دارد.


محصولات و خدمات گزینه دو در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به گونه ای طراحی شده است که دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان بتوانند نیازهای آزمونی خود را برطرف سازند. ۲+۲۴ مرحله آزمون آزمایشی با هدف موفقیت در آزمون و خدمات کنکور 1403، ۲ دوره ارزشیابی تشریحی از تمامی دروس امتحان نهایی با هدف بهبود عملکرد در امتحانات نهایی از مهمترین خدمات گزینه دو می باشد.

در طول سال تحصیلی، ۲۴ مرحله آزمون آزمایشی به ‏همراه محصولات و خدمات طلایی به داوطلبان کنکور در چهار گروه آزمایشی آزمون سراسری  (ریاضی، تجربی، انسانی و علوم و معارف اسلامی)  ارائه می‌‏شود. داوطلبان در این آزمون‏‌ها کل دروس دهم تا دوازدهم را حداقل ۸ مرتبه مطالعه و مرور می‏‌کنند. تمام مراحل امکان برگزاری آنلاین در بانک سؤال و یا امکان برگزاری حضوری با هماهنگی نمایندگی‏ ها همان شهر را خواهند داشت. لازم به ذکر است که شرایط برگزاری آزمون در شهرهای مختلف متفاوت و بر عهده نمایندگی خواهد بود.

علاوه بر ۲۴ مرحله آزمون مشخص شده در برنامه سال تحصیلی، دو مرحله آزمون هدیه نیز به صورت ویژه به دانش آموزان ارائه می شود. داوطلبان فارغ التحصیل و همچنین دوازدهمی های سخت کوش می توانند در صورت تمایل بدون پرداخت هزینه، این آزمون ها را در مارکت گزینه دو برای خود فعال نموده و به صورت آنلاین در این آزمون ها شرکت نمایند.

در آزمون‌های آنلاین برای شما امکانات ویژه ای  مانند گزارش جزئیات مدت زمان پاسخگویی شما به هر درس و سوال, جابجایی تصادفی گزینه ها برای هر فرد، تکنیک ضربدر و منها، حذف گزینه و…. در نظر گرفته شده است. با این امکانات تجربه جدیدی از آزمون آنلاین واقعی برای شما ایجاد خواهد شد.


نویسنده مطلب: گزینه دو گزینه

گزینه دو گزینه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...