خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲


خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از اهمیتی فراوانی برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برخوردار است. نمرات امتحانات پایانی دانش آموزان که در خرداد برگزار می شود، بخشی از نمره کنکور آنها در سالهای آینده خواهد بود. این امتحانات به صورت هماهنگ کشوری در هر دو پایه دهم و یازدهم برگزار خواهد شد. پس نیاز است دانش آموزان پایه دهم و یازدهم با برنامه ریزی مناسب تلاش نمایند تا با کسب نمرات مناسب در امتحانات پایانی، گام های نخست خود در مسیر کسب نتیجه مناسب در کنکور را با موفقیت بردارند.


همانطور که می‌دانید یک دانش‌آموز در پایۀ دهم و یازدهم باید تعادل درستی میان یادگیری عمیق مفاهیم و مباحث درسی و آمادگی برای کنکور ایجاد کند. تمرکز بیش از حد بر آزمون کنکور در این دوره هم پایه شما را ضعیف می‌کند و هم با توجه به اینکه هنوز با آزمون کنکور فاصله زمانی زیادی دارید استرس و اضطراب زیادی را متحمل خواهید شد. یکی از ارکان مهم برای ایجاد این تعادل، اصلاح سیستم سنجش و ارزشیابی در این پایه‌ها می‌باشد. خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گزینه دو با محصولات خود مانند آزمون های استاندارد، ارزشیابی تشریحی، بانک سوال، آزمونک، کارنامه هوشمند و… در کنار شما دانش آموزان عزیز دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه خواهد بود. برنامه گزینه دو برای دانش آموزان دهم و یازدهم موفقیت در امتحانات نهایی و آمادگی تدریجی برای کنکور در سالهای آتی می‌باشد.

در طول خدمات سال تحصیلی ‏۱۴۰۲-۱۴۰۳، ۱۲ مرحله آزمون ارزشیابی تستی ویژه پایه‏ های دهم و یازدهم برگزار می‏‌شود. هدف و تمرکز این آمونها بر مرور و مطالعه درس‌‏های همان پایه خواهد بود. تمام مراحل امکان برگزاری آنلاین در بانک سؤال و یا امکان برگزاری حضوری با هماهنگی نمایندگی‏ ها همان شهر را خواهند داشت. لازم به ذکر است که شرایط برگزاری آزمون در شهرهای مختلف متفاوت و بر عهده نمایندگی خواهد بود.

این نکته مهم را هم در نظر بگیرید که شیوه برگزاری آزمون ها در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ متناسب با نیازهای آموزشی و مشاوره‌‏ای دانش ‏آموزان مشخص شده است.

در آزمون‌های آنلاین برای شما امکانات ویژه ای  مانند گزارش جزئیات مدت زمان پاسخگویی شما به هر درس و سوال, جابجایی تصادفی گزینه ها برای هر فرد، تکنیک ضربدر و منها، حذف گزینه و…. در نظر گرفته شده است. با این امکانات تجربه جدیدی از آزمون آنلاین واقعی برای شما ایجاد خواهد شد.


نویسنده مطلب: گزینه دو گزینه

گزینه دو گزینه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...